دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

تجربه ی اردوی جهادی+عکس

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

آخرهای شهریور با یه گروه جهادی به سمت روستاهای ایلام رفته بودیم. سر چم،پیاز آباد، داربید و پیامن  چهار روستایی که بودیم مرز بین کرمانشاه ایلام و لرستان است و چندان به آن جا رسیدگی نمی شود.

برعکس این که همه ایلام را تماماً سر سبز با درخت های سر به فلک کشیده بلوط تصور می کنند این روستاها با مشکل شدید آب رو به رو بود و در روز ٦ ساعت تنها آب داشتند. منطقه ای شبه کویریو خشک داشت برای همین کشاورزی هم نداشتند. 

برای  یک دختر شهری این یه تجربه ی فوق العاده ای بود. از اون تجربه ها که آدم رو تکون می دهد و به فکر فرو می بره.  اون جا هرکس وظیفه مشخصی داشت اما خب همه به هم کمک می کردن مثلا من برای عکاسی رفته بودم اما سه چهار تا دیگ شستم، برای ٧٠ نفر لوبیا پلو بار گذاشتم، کلا کشیدن غذا هم با من بود و  با بچه ها بازی هم کردم. وقتی برگشم عموما اولین سوالی که همه ازمون می پرسیدن این بودم که شماها چه کار می کردید؟

مردها برای خانه هایی که امسال دچار سیل شده 

ما یک گروه فرهنگی داشتیم که بچه های در ده سنی مختلف بازی و فعالیت های فرهنگی مختلفی انجام می دادن. دوتا پزشک برده بودیم برای معاینه اهالی، یکسری کلاس های احکام برگزار کردیم و برای خانم های اون جا کار آفرینی نمد دوزی، خیاطی و اصلاح یاد می دادیم. برای روز عرفه هم سمت راهیان نور غرب رفتیم. در ادامه گلچینی از عکس هایی که گرفتم رو می گذارم.




















  • عارفه هستم

نظرات  (۴)

چرا کامنت گذاشتن اینجا مشکله .
پاسخ:
چرا مشکله شبنم بانو جانم؟
آفرین .باریکلااااا
چقدر خوبه که اینقدر فعالی

من تو عمرم برای 30 نفر هم هنوز برنج  درست نکردم  .
اصلا من هنوز خیلی کارها نکردم 

عکسا عالی بود.

من همش اون وبت منتظر بودم .فکر نمیکردم اینجا استارت نوشتن رو زده باشی و اینهمه پست گذاشته باشی .


 .
پاسخ:
اخه من اشپزی دوست دارم و ازش لذت می برم.
تو هم به کارهایی که ازشون لذت می بری بپرداز لازم نیست ادم همه کار کرده باشه
اما اگه کاری هست که دوست داری و نکردی بجنب چون به نظرم این حس که من همیشه دلم می خواهد فلان کار و کنم تا اخر زندگی رو مغز و اعصاب ادم می رود
بعد از کلی انتظار بالاخره پست گذاشتین
چه عجب!
پاسخ:
آپلود عکس کار واقعا سختی بود بابا

  • هانی هستم
  • خبلی هم عالی. قبول باشه. :)

    پاسخ:
    خوب بود به نظرت عکس ها؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی