دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

کارهای عارفه ای

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

از دست خودم لجی ام شدید

ده صبح با سحر (دختر دایی ام) خونه اشون قرار داشتم که بریم و با هم درس بخوانیم و احتمالا از اون ور بریم لواسون

عرضم به حضورتون که من تازه الان از رخت خواب بلند شدم.

و می خواهم تند تند کارامو بکنم و برم.

این که برنامه درسی می ریزم و نمی تونم بهش پایبند باشم خیلییی رو مخمه 

یه خرواااار درس دارم با فایل های صوتی که قرار است پیاده شود و تبدیل به جزوه ام بشود

  • عارفه هستم

نظرات  (۴)

  • هانی هستم
  • هیچ چیز مثل خواب تازه نیست!!
    پاسخ:
    دیگه زیادی دارم می خوابم 
    نمی دونم چرا این قدر خستگی تو تنمه
    آها! چه خوب که کنکور رو رد کردین
    دعا کنین ما هم به سلامتی ازش رد بشیم
    پاسخ:
    اخه کلی برات دعا های خوب می کنم
    اگه انسانی بودی می تونستم کمکت کنم تو درس خواندن
    کنکوری جانزپا نشو بیا وب دیگه
    من سر پیش دانشگاهی با اون همه وابستگی که به گرشی و وبم داشتم همه رو جمعش کردم گوشی معمولی گرفتم دستم تا به اون چه که می خواهم برسم
    خخخخخخ

    اینکه با خودتون اینقد رو راست هستین قابل تحسینه!


    کم کم می تونید برنامه ی منظمی رو شروع کنید
    البته به شرط تدوام و انعطاف
    پاسخ:
    امیدوارم این جوری شود چون برای آن چه که می خواهم بهش برسم باید حسابی درس بخوانم
    چه عجیب! این روز ها همه درس دارن :| شما هم کنکور داری؟
    پاسخ:
    وای نه بابا خدا رو شکر سه سال از کنکورم می گذره
    درس دانشگاهی منظورم و بود و خروار خروار کارهای زبان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی