دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

عادت هرزه رویی

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ق.ظ

به همین سن بیست و یک سالم از وقتی وارد جامعه شدم یک چیزهایی از آدم ها و زندگی مشترک و ... دیدم که نسبت به مرد ها بدبین شدم.

و هر چه قدر جلوتر می رود نمی دونم من بیشتر در جریان یک سری چیز ها قرار می گیرم و حساس شدم یا واقعا زیاد شده اما آمار مرد های کثافت برایم بالا و بالاتر می رود.

تا حالا از این زاویه به قضیه نگاه کردید ؟

اون مرد هرزه ای که هنوز یکسال از ازدواجشش نگذشته به یک دختر دیگه پیشنهاد سفر می دهد و می گه بیا معشوقه من شو فقط به زندگی مشترکشان گند نزده به روح و روان اون دختر هم ضربه زده. تا سه ماه هر شب به خاطر اون زنی که فکر می کنه خیلی با این مرد خوش بخته زار زار گریه کردم. هنوز که هنوز است وقتی یادش می افتم اعصاب و روانم بهم می ریزه. لعنت بهش!

برای آدم هایی که عادت به هرز رویی دارن فرقی نمی کند که شما چادری هستی فرقی نمی کند که تو مکالماتتون تاحالا یکبار تو نگفتی یکبار فعل مفرد به کارنبستی عادت کردن به هرز نگاه کردن و کثافت کاریشون حتی اگر در قالب یک آدم ریشوی مذهبی معروف باشن.


  • عارفه هستم

نظرات  (۳)

ساده لوحانه ترین کار اینه که ادم بسط بده این بد بودن رو...به همه مرد ها..یا حتی همه زن ها....
مرد بودن..یا زن بودن....خیلی بحث نیست...انسان گونه تربیت شدن مهمه....کسی رو باید پیدا کرد ..که ارزشش توی زندگی انسان بودن باشه....کسی که خط قرمز هایی محکم داشته باشه..و با اون وارد رابطه شد...
نمیگم شاید درصد زیادی از جامعه خراب باشن با تعریف من و شما...ولی خوب نگاه کن...تو خودت همیشه سعی کردی جزو اون "بقیه" ای باشی که کمتر بودن...ولی حس میکردی که کارشون درست تره...پس طرفت رو هم باید سعی کنی از همین گروه انتخاب کنی..اینکه این پیشنهاد ها هست...باید بگم متاسفانه هست..و متاسفانه مردها بیشتر این پیشنهادات رو میدن..باز هم باید بگم اره همینطوره...
ولی کسی که اینده تو رو مشخص میکنه خودتی...نه هیچ کس دیگه...
پاسخ:
بست نمی دهم فرشاد مطمئنن مردهای خوب و پاک وجود داره کم هم نیست اما زیاد دیدن یک چیز و شایع شدنش قبول کن که ادم رو می ترسونه و تو فکر می بره
همیشه هم اینده ارو خود ادم انتخاب نمی کنه قطعا زن اون ادم فکر نمیک نه شوهر بی اعتقادی داره چون اگه می دونست زنش نمی شد 
باور کن گاهی ادم ها این قدر خوب نقش باز می کنند که یکی تا چندین سال بعد ازدواج هم نمی تونه بفهمه اقعیت اون ادم رو
به ویژه این نقش بازی کردن رو پسر های عوضی در خاناده های مذهبی خوب یاد گرفتن
حالا بیا و ثابت کن که اینا همه از نتایج ماهواره دیدنه.
اگه به خرجشون رفت؟
آدم وقتی هرزگی رو هر روز و هر روز ببینه براش عادت میشه. این چیزیه که خیلی ها خودشونو گرفتارش کردن.

در ضمن مرها آشغالن. چه ماهواره دیده شون چون ماهواره ندیده شون. چه ریشو چه لا مذهب.
گریه هم نکن زن ها همگی از دم عقلاشون کمه که خودشونو به راحتی به موجودات کثیفی مثل این مردها میفروشن. خودشون میخوان. بذار روحشونو با دستای خودشون بکشن.
پاسخ:
بی شک یکی از مهم ترین دلایلش ماهواره و فرهنگ سازی و قبح شکنی این موضوعاته اما این آدم مذهبی بود که مطمئنم ماهواره تو خونشون نداره
به شدت تو معتقد نیستم مرد ها همه اشغالن و نخاله داره زیاد می شود البته این فقط امار خیانت در مرد ها نیست این موضوع در مورد زن ها هم داره شیوع پیدا می کنه


نه ریشو بودن،نه مذهبی بودن تضمینی برای سلامت اخلاقی نیست. شاید قبلن بود...
اما
این چیزی که هست اینه که خیانت از هر دو سو زیاد شده متاسفانه و دقیقن مصداق اونیه که میگفت: اونقد که دوستای متاهل من به همسرشون خیانت میکنن،دوستای مجردم به دوست دختر/پسراشون خیانت نمیکنن. مثل یه مد افتاده به جون ملت و مد چجوری گسترش پیدا میکنه؟؟ با چشم و هم چشمی. به همین خوشمزگی!! 
پاسخ:
نه نیست و باید دنبال یک انسان گشت و عمیقا فکر می کنم پیدا کردن یک انسان چه قدر سخته
اره می پذیرم متاسفانه خیانت از هر دو سو زیاد شده 
من خط قرمزم رو این مسائل خیلی بالا است من حتی فکر می کنم وقتی تو به یکی تعهد داری حتی فکر کردن در مورد یه ادم دیگه هم استباه و خیانته چه برسه به اقدام عملی و دوست شدن
من می گم اگر این آدم رو دوست نداری ازش جدا شو و بعد به یکی دیگه فکر کن اما الان این مدلی نیست طرف نمی گه دوستش ندارم تنوع طلبی مد شده اون و دارم می خواهمش اما شیش تای دیگه رو هم برای تفریح می خواهم و این حال بهم زنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی