دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

هدف هامون چی کار می کنند با ما

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ


من قبل از این که الفبا یادبگیر صدقه سر خواهر بزرگ تر الفابت یادگرفتم و تا دبستان زبانم به نسبت بقیه هم سن هایم عالی بود اما از راهنمایی چون با معلمش لج بودم منفور ترین درسم شد و افتادم رو سیکل من نمی تونم و این تا دبیرستان هم ادامه داشت و خلاصه این که سطح زبانیم چندان جالب نبود. و چون حس یک نقطه ضعف برایم داشت از زبان متنفر شدم.

اما حالا به مرحله ای رسیدم که بدون این که کسی اجبار کنه رفتم سه روز در هفته فشرده کلاس خصوصی زبان ثبت نام کردم و حاضر شدم از بعضی از چیز هایم بزنم و هزینه ی زیاد متقبل شوم. چرا؟

فقط و فقط برای رسیدن به هدف ها و آرزوهایی که برای خودم علامت گذاری کردم. و جالبه بدونید الان به شدت از لحظه لحظه کلاس زبانم و یادگیری و درس خواندن و سختی کشیدنش لذت می برم.

خلاصه این که هدف هاتون رو جدی بگیرید هدف هاتون بهتون انگیزه و انرژی ماورایی می دهن برای انجام حتی منفورترین و سخت ترین و فرسایشی ترین کارها.

هدف هاتون رو جدی بگیرید و به خودتون اول و بعد به بقیه ثابت کنید چه آدم قدرتمندی هستید و از تلاش و کوشش اتون برای رسیدن به اون هدف هم لذت ببرید. 


  • عارفه هستم

نظرات  (۴)

نمایشگاه مطبوعات میری؟
پاسخ:
اره فردا صبح تا نه اون جام
پنج شنبه جمعه هم هستم یحتمل
  • امیر بهزادپور
  • وقتی به کاری علاقه داشته باشی و اونو هدفت بدونی ، هرسختی در راه رسیدن به اون برات لذت بخشه...
    پاسخ:
    دقیقا همین طوره فقط نباید وسط راه نا امید شد
    خیلی خوب بود 
    مرسی :)
    برم سراغ هدفام انگیزه گرفتم !
    پاسخ:
    خدا رو شکر عزیزم
  • خانه سلامتی
  • خیلی سخته ادم به هدفش نرسه 
    پاسخ:
    می دونم خیلی سخته ولی بخشیش هم بگذار رو این که شاید صلاحت نیست
    اما هیچ وقت نباید تسلیم شد هیچ وقت
    ادم که از پویایی بیفته افسرده می شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی