دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

دعوتید به نمایشگاه مطبوعات

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ

از همه اتون دعوتم می کنم نمایشگاه مطبوعات بیایید

نمی دونید روزنامه نگارها صحبت رو در روبا مخاطب هاشون چه قدر براشون لذت بخش و خستگی در کن است.

اگر اومدید خبرم کنید خوشحال می شوم ببینمتون.

نمایشگاه مطبوعات روزهای لذت بخشی برای من است حتی خستگی بی نهایتش هم خوبه

  • عارفه هستم

نظرات  (۴)

سلام...به به به..من درگیر آزمون زبانم بودن وگرنه حدمت میرسیدم خانم خبرنگار😉
  • امیر بهزادپور
  • سلام کجایید دقیقا..؟
    ممنون
    پاسخ:
    من پنج شنبه و جمعه اون جا هستم طبقه بالا اگر اومدنی بودید بگین خصوصی غرفه رو بگم
    عه
    کجایین شما ؟ شاید آمدیم !
    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی