دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

انتخابات جالب

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ
شما ببین ترامپ چی هست 
حماقت و کله خریش مثل احمدی نژاد
مثل موسوی هم که رسما ادعای تقلب کرده و خودش رو رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد.
چی شده آمریکا یه جا داره به سرگذشت ما دچار می شود؟

  • عارفه هستم

نظرات  (۴)

فقط لفتا به احمدی نژاد توهیین نکن
ممممنووون
پاسخ:
حق با تو است نباید توهین کرد
اما برای حرفم دلیل دارم و احمدی نژاد دور اول با دور دوم فرق داره
میشه بپرسم کلا کدوم کار آمریکا درسته که این یکیش باشه؟!😐😐
پاسخ:
می دونی ولی یه کارشون درسته وقتی ترامپ اومد روی کار هیلاری و اوباما ادعای تقلب نکردن 
تبریک گفتن به نرامپ
کاری که ایران نکردن
  • مکاترونیک خودرو
  • خانم عزیزبه احمدی نژادتوهین نکن کله خراب اونایی هستندکه مثل توواوناایشون روبه تمسخرمیگیرند.........

    بهترین رئیس جمهورتوایران احمدی نژااااااادبود................

    ترامپ واحمدی نژادمیخواهندکشورشون راآبادکنند

    واون کلینتون وموسوی میخواستندکشورشونو رانابودکنند.........


    من ازترامپ حمایت میکنمممممم

    وهیچ کس راجزاولایق رئیس جمهوری امریکانمیدونمم



    پاسخ:
    همین کله خرابیه احمدی نژاد در سیاست های خارجی امون رو تحسین می کنم. نترس بودنش خیلی بهتر از روحانیه اما در زمینه سیاست داخلی احمدی نژاد حسابی خرابکاری کرده است. می تونم کلی برات نام ببرم.
    من طرفدار موسوی هم نیست.
    من ترامپ رو رییس جمهور لایقی نمی دونم  به هیچ وجه هیلاری رو هم لایق نمی دونم اما معتقدم برای ایران روی کار اومدن ترامپ بهتر است
    :))
    چیز جدیدی نیست حقیقتا ! از ابتدا با تقلب رئیس جمهور هاشونو انتخاب میکردن. سیستمشون بر مبنای بی عدالتی و تقلبه کاریشم نمی شه کرد !
    فقط اینکه با اون سیستم چپر چلاق به رای گیری ما گیر میدن خنده داره !!
    پاسخ:
    سیستم انتخاباتشون مال دویست سال پیشه و کلی اشکال داره به خاطر همون داستان الکترال ها و ...
    می خواهم بدون الان امریکای مهد تمدن وقتی ترامپ ادعا تقلب کرد و احیانا طرفدارهایش ریختن تو خیابان چطور ازادی رو رعایت می کنه و مثل ایران عمل نمی کنه؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی