دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

ذهن نوشته

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ق.ظ

یه ایده ی سخت و طولانی تو ذهنمه که  با هدف گذاری هایی که من کردم نمی دونم بتونم بدون اسیب رسوندن به هدف هایم برنامه ام رو خالی کنم و برایش جا باز کنم یا نه اما الحق ایده ی خوبیه

نمی خواهم احساسی تصمیم بگیرم

باید حسابی فکر کنم چون وقت یکی دیگه رو هم می گیرم

پروژه ی طولانی است واقعا اما اگه درست شود چی می شود

  • عارفه هستم

نظرات  (۲)

تجربه بشر ثابت کرده که ایده رو با گروه مورد اعتماد به بحث بگذارید زودتر به نتیجه می رسید و می سازیدش و ..
پیشنهاد من گروهی کار کردن است
براتون آرزوی موفقیت دارم
پاسخ:
مشکل اینه این کار فردی نیست و همه اش و خودم تنهایی باید به دوش بکشم
ایده ی نوشتن یه کتابه 
که باید یه سری مصاحبه بگیرم و اون ها رو باز نویسی کنمبه قلم خودم 
حالا باز دارم فکر می کنم روش 
بخواهم کاری هم نم بعد امتحان ها می کنم

  • امیر بهزادپور
  • اگر ایده خوبی هست خب شروع کنید؛ چون میگید پروژه ی خوب ولی طولانی هست، شروع کنید و در آغاز، هم کار کنید هم روی اون فکر کنید تا زمان رو از دست ندید...(نظر من).

    اخه این چه ساعت پست گذاشتنه :))
    پاسخ:
    ببین تقصیر این برادر ... ام است من مثل بچه ادم نه شب خوابیدم ساعت دوازده زنگ زده به گوشیم بیدارم کرده است من دیگه خوابم نبرد

    ببین کار سنگینیه و کار زیاد می طلبه اما یک کار فرعیه می ترسم سرگرم شدنم در این کار فرعی باعث شود نتونم به خوبی برای خدف های اصلیم کار و تلاش کنم
    باز باید بالا پایینش کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی