دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

صرفا جهت پز

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ق.ظ

دوست مامانم که دوران جنگ باهاش آشنا شده و ما خاله بهش می گیم تنها سردار زن ایران است

و یه ادم فوق العاده ایه و حسابی سرش شلوغه

امروز بهم پیام داد و روز دانشجو رو تبریک گفت

نمی دونم چرا ها اما از این پیامش خیلی ذوق کردم

بهش گفتم واقعا پز دادن داره خاله جان که شما به آدم روزش و تبریک بگین ها 

بهم گفت وروجک تو این زبون و نداشتی چی کار می کردی.

خلاصه من چنین شخصیت مهمی هستم برای خودم سردار مملکت خودش شخصا بهم پیام می دهد گفتم در جریان باشید:)))

  • عارفه هستم

نظرات  (۲)

  • آسـوکـآ آآ
  • تموم شد روز دانشجو
    اصن به نظرم باید یه هفته باشه :(
    ای جااااااان .
    آخ همش تو فکر روزنامه نگاریتم .اصلا فراموش کردم هنوز دانشجویی!!

    روزت باتاخیر مبااارک گلم .
    همیشه موفق باشی .

    دیروز به کل فامیل و ددست و اشنا پیام تبریک فرستا دم اون وقت تو رو یادم رفت بس که شلووووغی .هاهاهاهاهاها
    پاسخ:
    بس که همه چیز محسوب می شوم شبنم:))))))
    ممنون عزیز دل
    ایشالله بیام روز دانشجو به ناناز تبریک بگیم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی