دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

بدتر از حس باخت

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ق.ظ
حس من و شاید خیلی هاتون درک نکنین فکر کنین مردم چه دغدغه هایی دارن این چه دغدغه ای داره اما همه این ها از غمی که تو دلم جا خوش کرد کم نمی کنه. شما نمی دونید هدفی که دارین برایش می جنگین و از خیلی چیزهاتون گذشتین با یه امضای مسخره دود شود بره هوا چه حسی داره؟
امضای ترامپ پای اون ورقه کذایی برای من این معنی رو داره که حتی اگه دانشگاه کلمبیا یا برکلی هم قبول شوم هرگز نمی تونم آن جا درس بخوانم.
یعنی این یکسال بدبختی که کشیدم حاضر شدم از کار مورد علاقه ام استعفا بدهم و دو شیفت درس بخوانم و سرم تو کتاب باشه برای هیچ بود. 
من داشتم می جنگیدم تا به همه اون هایی که بهم می گفتن درس خواندن تو یکی از بهترین دانشگاه های دنیا زیادی رویا پردازانه است ثابت کنم من استحقاقش رو دارم اما حالا وسط جنگیدن حذف شدم. بدون هیچ شانسی
  • عارفه هستم

نظرات  (۲)

یه بدبخت بیچاره ای هم بود که هزار سال بود داشت دعا میکرد تا لاتاری گرین کارت برنده شه

و احتمالا الان باید آرزوی امریکا رفتن رو با خودش به گور ببره

 

  • هولدن کالفیلد
  • این همه دانشگاه خوب و معتبر در سرتاسر دنیا!

    گور بابای ترامپ، آکسفورد و کمبریج الان سطح علمیشون دوباره رشد صعودی داشته، روی بهترین های اروپا زوم کن!
    میفهمم حرفت رو ها، ولی خب، آخر دنیا نیست! "یکی از بهترین داشنگاههای دنیا" هم فقط توی آمریکا نیست، نه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی