دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

از حال و هوای قبل عروسی اومدم براتون بگم

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۴۰ ب.ظ

یه هفته مونده به عروسی حامد و یحتمل هفته دیگه این موقع من دارم قند می سایم:)

مامانم همیشه جلو ما خودش رو بی احساس جلوه می دهه اما حالا معلومه یه حالیه از عروسی پسرش تازه خاله امم یه بار لو داد که بغضش گرفت و گریه کرد و من کلی اذیتش کردم و براش دست گرفتم

فردا خونه حامد دعوتیم تا ببینم بعد از بازسازی خونه اش که دهن ما رو آسفالت کرد و جهاز چیدن چی شده 

من همیشه تو خانواده بیشتر از همه اشتیاق عروسی دارم

تازه بین خودمون بمونه جز سحر هیچ کس نمی دونه برای رقص چاقو حرکت طراحی کردم با اهنگ شیرین منصور و منتظرم بعد از فاطمیه تمرینش کنم:)

خلاصه که برای خودم سر شلوغی های الکی دارم همه چیز خوبه تا وقتی یادم نیفته که چه قدر جای بابام تو عروسی تنها پسرش خالیه 

  • عارفه هستم

نظرات  (۲)

خب مراسم عروسی توی کاشان بسی متفاوته. اصولاً مرد و زن قاطی نیستن توی مراسم؛ هر موقع هم مردهای فامیل برای کادو دادن به عروس میان، یا داماد میاد که کنار عروس باشه جمیع خانومایی که داماد براشون نامحرم هست چادر رنگی و لباس پوشیده استفاده می کنن!
چیزی به اسم رقص چاقو و از این قبیل نداریم اینجا اغلب خوششون نمیاد توی فیلم عروسی بدون لباس پوشیده باشن حتی همون خواهرای داماد D:
پاسخ:
بابا منم مذهبی ام  عروسی امون قاطی نیست من تو زندگیم پامو عروسی مختلط نگذاشتم والا:)
معمولا تو عروسی ها مامان و خاله هام اکثریت که چادری ان چادر  رنگی یا مشکی سر می کنن بقیه فامیل که مانتو رو سری ان شالی چیزی رو سر گردنشون اینا می انذازن پشت میز می شینن معلوم نباشه من تو عروسی ها با چادر نمی روم با مانتو و روسری می روم جلو نامحرم همون مامانتو روسریم و سر می کنم
رقص و اهنگ رو مامان اینای منم خوششون نمی اید ولی من این طوری نیستم عروسمونم اهنگ می گذاره و مامانم به عنوان مادر شوهر نمی تونه بگه نگذار و خب ممن ی رقصم هر چند مامانم بخواهد غر بزنه
من رقص دوست دارم خب چی کار کنم:دی 
چه حال و هوای خوبی :)
تا باد چنین بادا!
پاسخ:
عروسی داداش اخه خیلی خوبه
اصلا همین که داماد می اید تو تو راحتی خیلی بهم می چسبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی