دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

من سه ساعت دیگه باید برم آرایشگاه:)))

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ق.ظ

بهتون گفتم که خواهرم چه قدر دنیامه؟ حتی با اون اخلاق گندی که داره بازهم دوست داشتنیه برایم یعنی حتی اون اخلاق مغرور و لجباز مردونه اشم دوست دارم. مائده خیلی مغروره و بر عکس من که زق زقو ام غرورش نمی گذاره که جلو کسی گریه کنه و دلش نمی خواهد که کسی گریه اش رو ببینه و قطعا می تونین بفهمین چه قدر دلم کباب می شه وقتی جلو دایی ام و ما بغض می کنه گریه می کنه و نوک دماغش قرمز می شه. منم از گریه ی اون گریه کردم در این مواقع عین یه بچه گربه ی ملوس می شه که دلش می خواهد یکی بغلش کنه و نازش کنه از اون شیر غران مردادیش دیگه خبری نیست. دلیل گریه اشم حوصله ندارم توضیح بدهم لباسی که قراره فردا تو عروسی تنها داداشش بپوشه رو دوست نداره و می گه اونی که خیاط دوخته یه چیزه اونی که من گفته بودم یه چیز دیگه و این خیلی رو مخش رفته

برای این که یکم حالش خوب شه به زور بهش گفتم برای اهنگ رقص چاقو هیچی تمرین نکردی و دوتایی پا شدیم به رقصیدن و کلی خندیدیم خوش حالم که می تونم حالش خوب کنم و بخندونمش این گربه ی شرکم رو:)

من نمی فهمم مگه عروسم که شیش صبح باید برم آرایشگاه؟ من هنوز نخوابیدم و ساعت ٣ و ١٠ دقیقه است حامد با یه باکس هایپ اومده خونه برای فردا:)

  • عارفه هستم

نظرات  (۴)

من می خوندم که :دی
پاسخ:
برای همین می نویسم دیگه:))
چرا نمی‌نویسی ؟!
چرا نمی‌نویسی ؟!
چرا نمی‌نویسی ؟!
پاسخ:
احساس کردم کسی این جا رو نمی خونه خب :(
  • آقای سر به هوا ...
  • خداروشکر ما سه سوته میریم آرایشگاه و میایم :))
    عزیزم خیلی خیلی مبارکتون باشه.
    بهت تبریک میگم خواهر داماد بودن خیلی ذوق داره .
    مطمئنا خیلی هم خوشگل شدی .
    ممنوووونم از تبریک تولدت .
    خیلی خوشحالم کردی گلم .
    سال خوبی رو در کنار عضو جدید خانواده شروع کنید و همیشه شاد و خندان و سلامت باشید .
    میبوسمت .سال نو پیشاپیش مبارک .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی