دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

لحظات شخصیت ساز

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ق.ظ

در جمعی بودم که همه به آقای روحانی رای می دادن و اگر می گفتی که تصمیم داری به آقای رییسی رای بدهی به چشم امل عقب افتاده و متحجر بهت نگاه می کردن تازه اگه خوشبینانه جلو همه صاف زل نمی زدن تو چشمت و بدتر از این ها رو با یه ببخشید بهت بر نخوره بارت نمی کردن

اولین چیز بحث انتخابات داغ شد ازم پرسید که به کی رای میدهی مدلی که جز شنیدن اسم روحانی هیچ انتظار دیگه ای نداشت

یک لحظه ی کوتاهه خیلی کوتاه که تو تصمیم میگیری انتخاب کنی شجاعت داشته باشی و از آن کس آن چیزی که فکر می کنی درسته یه تنه دفاع کنی و تمام این نگاه ها و برچسب ها رو به جون بخری یا خودت رو بزنی به اون راه جواب سر بالا بدهی و دست گریبان به حس ناخوشایند درونی ناشی از ترسو بودنت بشی و تا آخر عذاب وجدان داشته باشی که عرضه نداشتی پای عقیده ات وایسی

اما این و بدونین در اون یک لحظه ی سرنوشت ساز تو تصمیم می گیری که تا آخر چه شخصیتی در زندگی برای خودت بسازی بزدل یا شجاع و در نهایت آدم های شجاع قابل احترام تر و محبوب تر هستند 


این یک مثال بود، در زندگی ما پر از این انتخاب ها است راه اول رو انتخاب کنید حال بهتری خواهید داشت

  • عارفه هستم

نظرات  (۶)

خب سخته حق میدم. من 4 سال دبیرستان رو بخاطر گفتن نظراتم فحش خوردم :))
بقیه ش رو هم تو دانشگاه فحش خوردم :))
ولی دهن ملت رو که نمی شه بست
اگه اونا حق دارن با بی احترامی نظرتشونو بگن چرا ما حق نداشته باشیم متمدنانه نظراتمونو بگیم ؟ :) حق مسلم ماست و باید براش جنگید وگرنه خفقان ایجاد میشه
  • آقای سر به هوا ...
  • من خودم به آقای روحانی رای میدم ولی نظر کسی که به آقای رییسی هم رای میده برام محترمه و سعی بر ارشادت ندارم ...
    پاسخ:
    اتفاقا پستت رو خواندم می خواستم نظر بدهم خستگی نگذاشت 
    :)))) بیا هنوز فرصت باقی است ارشادم کن 
    من همه ی دوستای رده اولم اصلاح طلب هستن با هم خیلی حرف می زنیم دلایلی که به اقای روحانی رای نمی دهم و شانس دوباره رو که براشون گفتم هیچ کدومشون جوابی براش نداشتن
    سطح تفکر من ة دلایلم رو با اون ادمی که تو پستت گفتی یکی ندون:)
    نه منظور منم دورهمی نبود کلی گفتم :)
    سلام :)
    ممنونم 
    سلام
    من که به شما این شکلی نگاه نکردم :)
    هر کسی حق انتخاب داره و بنظرم باید به انتخاب همه احترام بذاریم :)
    من هر جا میرم با شجاعت میگم به کی رای میدم :دی 
    شجاع باش دختر :)


    پاسخ:
    سلام به روی ماهتون نه این ربطی به دورهمی نداشت بعد دورهمی در یک جمع فامیلی بود من هم شجاع بودم و نظرم رو گفتم:) 
    آدم باید شجاعت داشته باشه از عقیده‌ای که فکر می‌کنه تفکر منطقی و عقلانی پشتش هست دفاع کنه...
    پاسخ:
    اوهوم ولی سخته باید تمرین کرد تا این شجاعت رو بدست اورد :)
  • پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • گاهی آدم از یه چیزی مجبوره فرار کنه
    پاسخ:
    فرار هم یه راهه و ما مجبوریم تو زندگی تصمیم بگیریم کدوم راه رو انتخاب می کنیم اما یادت باشه نمی شه همیشه فرار کرد یه جایی گیر میک نه ادم و اگه همیشه فرار کرده باشه یاد نگرفته که وایسه و قطعا اذست می شه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی