دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

رویای من اینه :)

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۶ ق.ظ


واقعیتش اومدم این جا پز دوستام و بدهم دوستی که بلده حال خوب کن باشه دوستی که با وجود امتحان ها و هزارتا مشغله ی دیگه اش دنبال ایجاد لحظه های خوب برای بقیه است ارزشمنده 

زهرا دوست دبیرستانمه که حقوق بهشتی می خوانه و قطعا می دونین چه قدر سخته و کار سرش ریخته امروز همه دوستاش رو افطاری دعوت کرده بود

ازمون پرسیده بود که فکر می کنین یا دوست دارین ده سال دیگه چیکاره شده باشین ارزوهامون رو رو بادکنک نوشته بود و همراه استیکری که نماینده ی ما بود بهمون داد کار جذاب و حال خوب کن و دوست داشتنی

امیدوارم ده سال دیگه با لبخند به این عکس نگاه کنم نه حسرت

  • عارفه هستم

نظرات  (۵)

  • آقای سر به هوا ...
  • من دوست دارم ده سال دیگه بشم کیارنگ علایی :دی
    پاسخ:
    اقا به نظرم به بالاتر هم فکر کن 
    وای وای من یه استاد عکاسی پیدا کردم تو نمی دونی این حرف می زنه سر کلاس من با همه وجود می بلعم حرف هاش و 
    استاد قلم سیاه
    یه پیرمرد جیگریه از اینایی که هر حرفش برات کلی کلاسه
    ایشالا به رویات میرسی :) :) :)
    پاسخ:
    قربان شما
    انشالا!
    پاسخ:
    ممنووووون :)
    اخی چه دوست خوبی:)))

    موفق باشی .. :))))


    سلام 
    دوستی هاتون مستدام:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی