دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

چرا این طوری شدم

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ


نشستم سر درسم و دارم تحلیل محتوای سه تا از روزنامه ها رو می کنم که شنبه باید ارائه بدهم

نمی دونم چرا اصلا نمی تونم پشینم سر درسم . این هفته دو روز به خاطر آلودگی هوا دانشگاه نرفتم ولی کار مفیدی هم نکردم. کلا نمی تونم بشینم سر درسم یه خرررروار هم کار دارم. شما ها چطوری درس می خوانید من فقط تو کتابخونه می تونم یه کمی بهتر درس بخوانم اونم تازه نه مثل سابق

پیشنهادی ندارین؟

  • عارفه هستم

نظرات  (۶)

  • امیر بهزادپور
  • قهوه یا کافیمیکس بنوشید...همه چی درست میشه.
    :)
    پاسخ:
    ببین بدبخت شدم فعلا کلا شب وروزم تغییر کرده دیشب شیش صبح خوابیدم تا دوازده کتابخونه ام نرفتم:(((((
    :| #علام_موجودیت
    منم کتابخونه ای شدم...خیلی وقته...
  • مکاترونیک خودرو
  • چی بگممممم
    یکی به خودم راهکارارائه بده...........
    منم کتابخونه رو خیلی دوست دارم ینی داشتم .بهتر میشه اونجا درس خوند .

    اگه راه حلی پیدا کردی به منم بگو تا به نانازم بگم .کشته منو با درس خوندنش .
    همش سرش تو گوشی و فیلم و آهنگه البته کتاب غیر درسی زیاد داره و زیاد خونده .پریشب فکر میکردم داره درس میخونه رفتم میبینم رمانه ...(لبخند).
    میخواستم برای پست قبلی کتابایی که خونده رو بگم . 

    راستشو بخوای من خودم هروقت حسش باشه درس میخونم
    بعد یه چیزی کلا فقط تو کتابخونه درس میخونی؟!
    پاسخ:
    من کلا پنج شنبه ها از صبح تا شب می روم کتابخانه و درس می خوانم در طول هفته ولی مجبورم لک و لکی تو خونه بخوانم که هر نیم ساعت یه بار از سر درسم پا می شوم. و جمعا یه ساعت مفید هم به زور می شود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی