دست نوشته های یک نیمچه روزنامه نگار

رسالت من نوشتن است

نوشتن هم اعتیاد آور است. از همون زمانی که با شوق و ذوق یاد گرفتم اسم خودم و دیگران رو بنویسم شروع شد. و تا سر کلاس های انشا که جزو ملالت بار ترین کلاس برای بعضی ها بود ادامه پیدا کرد اما من همیشه داوطلب خواندن داستان ها و نوشته هایم بودم. تا بعدتر که وبلاگ باز کردم و تا همین الان که کارم و رشته ام نوشتن است.

برف بازی امروز

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ب.ظ
امروز حالم خیلی میزون نبود مامانم به زور بلندمون کرد و با خاله ام اینا که تو یه ساختمون هستیم رفتیم بالا پشت بوم و کلی برف بازی کردیم. حسابی سرحال شدم کلی عکس های توپ هم گرفتم.
بخشی از خوشیم رو باهاتون تقسیم می کنم
کلی عکس های خوب دیگه هم هست که چون چهره هامون معلومه نمی تونم بگذارم:)

+ باید بودین و می دیدین چطور مامانم و خاله ام برف بازی می کردن  برف بازی امروز سی سال جوونشون کرد


  • عارفه هستم

نظرات  (۳)

  • هانی هستم
  • چه خووووووووووووب!! تا باد برف بازی باد!!
    پاسخ:
    اره تا باد این حال های خوب باد :)
  • امیر بهزادپور
  • منم برف،
    منم کافی میکس...:(


    پاسخ:
    مگه تهران نیستی ؟
    بیا خودم برات قهوه درست درمون درست می کنم برادر به کافی میکس قانع نباش:)))
  • علیرضا غفاری
  • سلام
    هیچ موقع نوشیدنی های داغ در سرمای شدید نخورید
    باعث پوسیدگی دندان ها میشه
    به ما هم سری بزنید
    پاسخ:
    سلام اووو بی خیال 
    واقعا خوردن نوشیدنی داغ تو سرما لذتی داره که نمی شود ازش گذشت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی